Frappant brengt het Circus van het leven.

Frappant komt op 18 januari 2020 om 20.00 uur opnieuw naar Lint. Dit keer met een circus! In het kader van 150 jaar Lint organiseren de gemeente en de parochie samen een benefietconcert in de Kerk. Frappant brengt een aangepaste versie van: Het circus van het leven!

Het circus bracht al vele harten in beroering. Dit is je laatste kans om mee te genieten.

De wereld lijkt vandaag op een circus van dwaze clowns, vingervlugge goochelaars die zakkenrollers lijken, onverantwoordelijke evenwichtskunstenaars, acrobaten op het scherp van de snee, trapezekunstenaars zonder net, messenwerpers met slechte bedoelingen en een orkest dat valse noten blaast, terwijl de circusdirecteur het publiek beledigt. En wij, wij zitten erbij en kijken ernaar.

Of toch niet?

Wat als we het circus in eigen handen nemen? Wat als clowns teder en melancholisch zijn? Wat als goochelaars hoop uit hun hoed toveren en evenwichtskunstenaars de balans zoeken tussen droom en daad? Wat als messenwerpers dansers worden, begeleid door een feestelijk orkest? Wat als trapezekunstenaars als vrije vogels de lucht doorklieven en de circusdirecteur boodschapper wordt van de toekomst? En wat als de liefde het leidmotief wordt dat iedereen verbindt?