Naamviering PE Immanuel

Omwille van bijkomende en verstrengde coronarichtlijnen kon de gezamenlijke viering van de naamdag van onze Pastorale Eenheid Immanuel niet doorgaan. In de verschillende parochiekerken werd daarom extra aandacht besteed aan deze naamdagviering door het aansteken van een extra kaars en het gezamenlijke gebed voor onze pastorale eenheid. Mogen alle gelovigen zich meer verbonden voelen hun broeders en zusters uit de pastorale eenheid en moge deze pastorale eenheid uitgroeien tot een hechte geloofsgemeenschap. Mogen we ons in deze verwachtingsvolle, maar moeilijke tijden nog meer bewust worden van Immanuel, God met ons.Omwille van bijkomende en verstrengde coronarichtlijnen kon de gezamenlijke viering van de naamdag van onze Pastorale Eenheid Immanuel niet doorgaan. In de verschillende parochiekerken werd daarom extra aandacht besteed aan deze naamdagviering door het aansteken van een extra kaars en het gezamenlijke gebed voor onze pastorale eenheid.